Web sitemiz üzerinden yapılan satışlar Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğine tabi satışlardır ve bu kanun-yönetmelikteki hükümleri uygulamaktadır.

İade edeceğiniz ürünlerin aşağıdaki şartlara uygun olması işlemlerin hızlı bir şekilde tamamlanmasını sağlayacaktır:

İade edeceğiniz ürüne ilişkin web sayfamızda yer alan iletişim bilgileri doğrultusunda bizimle irtibata geçmeniz ve bildirimde bulunmanız gerekmektedir. İade bildiriminde bulunulmadan gönderilecek ürünler müşteriye geri gönderilecektir.

Ürünlerin kutusu üzerindeki, ithalatçı veya üretici firma tarafından yapıştırılmış olan etiketlerin yırtılması, vakumlu veya jelatinli ambalajın açılması durumlarında, iade talepleri kabul edilmemektedir.

İadenin, satın alınan ürünün ambalajı açılmadan, tahrip edilmeden, bozulmadan ve ürün kullanılmadan teslim tarihinden itibaren ondört (14) günlük süre içinde gerçekleştirilmesi gereklidir.

Ürünler orijinal ambalajlarından çıkarılarak kullanıldıktan sonra iade edilme istekleri için 1 haftalık geri alım süresi işlememekte ve ürün kesinlikle geri kabul edilmemektedir.

Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun 'un 4.Maddesine göre, "Tanıtım ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan niteliklerine aykırı olan ya da kullanım amacı bakımından tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir. Müşteri, malın teslim tarihinden itibaren 10 gün içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunursa, ürünü iade etme, bedel indirimi, ücretsiz değişim ya da ücretsiz onarım haklarından birine sahiptir.”

Ayıplı Mal bildiriminde bulunarak yukarıda belirtilen haklardan faydalanmak için;

Ürünün özellikleri, tanıtımında belirtilen özelliklerden farklıysa ya da, müşterinin üründen beklediği faydayı azaltan eksiklikler varsa, ürün, ayıplı mal sınıfına girer.

Müşteri, 10 gün içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunmalıdır.

Ayıplı Mal bildiriminde, ürünün ithalatçısı düzenlenen bir raporla kullanım hatasının bulunup bulunmadığı belirlenir. Kullanıcı hatasının olduğu tespit edilirse, müşteri, haklardan faydalanamaz.

KAPIDA ÖDEME İADE İÇİN

1016639160 Anlaşma kodu ile beraber ürünü Sürat  Kargo'ya vermelisiniz.Anlaşma kodunu kargonun üzerine yazmanız gerekmektedir. Kargonun içerisine IBAN numarası , IBAN numarasına ait isim, soyisim ve sipariş numaranızı not olarak yazmalısınız. Kargonuz bize ulaştığında ürününüz incelenerek iadeniz hesabınıza en kısa sürede aktarılır.

KREDİ KARTI İADE İÇİN

1016639160 Anlaşma kodu ile beraber ürünü Sürat Kargo'ya vermelisiniz.Anlaşma kodunu kargonun üzerine yazmanız gerekmektedir.Kargonun içerisine sipariş numarasını ve iade olacağına dair bir not yazmalısınız. Kargonuz bize ulaştığında, ürününüz incelenerek en kısa sürede iadesi yapılır . Kredi kartı ise 7-10 iş günü , banka kartı ise 20 iş günü içerisinde hesabınıza geçiş sağlanır.

DEĞİŞİM İÇİN

1016639160 Anlaşma kodu ile beraber ürünü Sürat Kargo'ya verebilirsiniz. Anlaşma kodunu kargonun üzerine,sipariş numaranızı kargonun içerisine not olarak yazmanız gerekmektedir.Değişimi ne şekilde yapmak istiyorsanız kargonun içerisine değişim notu yazarak göndermelisiniz.Kargonuz bize ulaştığında gerekli incelemeler yapılarak en kısa sürede değişiminiz sağlanır. (3 veya üzeri iş günü içerisinde).Hata bizden kaynaklı ise kargonuz geri ücretsiz gönderilir . Eğer sizden kaynaklı bir hata ise kargo karşı ödemeli gönderilir.

CAYMA HAKKI

 

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği 'nin 8. Maddesine göre, müşteri, "Ürünü teslim aldığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde hiçbir sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.” . Buna göre, müşteri, ürünü aldıktan sonra, 7 gün içerisinde sebepsiz iade etme hakkına sahiptir.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR